Multi Level Marketing, czyli Marketing Wielopoziomowy, to model biznesowy popularny i znany na świecie od lat, jednak w Polsce różnie się kojarzy i często jest niewłaściwe interpretowany. Nie raz słyszałam: „na tym nie da się zarobić”, „to jakiś łańcuszek”, „wciskanie kitu” itp. Gdybym poprzestała na opiniach innych i gdybym nie przyjrzała się bliżej, czym on na prawdę jest, ominęłaby mnie jedna z największych życiowych okazji!

MLM i firmy sprzedaży bezpośredniej, w których można dziś zarabiać online, to dynamicznie rozwijający się biznes, w który zaangażowanych jest ponad 60 mln ludzi na całym świecie z obrotami na poziomie ok 200 mld dolarów (dane WFDSA* z 2018 ) – liczą się fakty, a nie opinie.

W Marketingu Wielopoziomowym można bez inwestowania pieniędzy zbudować dochodowy biznes, jeśli zajmiemy się organizacją sieci sprzedaży. Sieć sprzedaży – co to takiego?
Pomyśl o swoich ulubionych sklepach – one funkcjonują dzięki temu, że nie tylko Ty w nich kupujesz.

Są odwiedzane przez wielu innych ludzi w ciągu dnia, miesiąca, roku.
Im dłużej i lepiej działa taki sklep, tym większe ma obroty i zyski.
Więcej sklepów tej jednej marki w różnych miejscach w jednym mieście, potem w innych miastach = więcej klientów, większe zyski.

W tym układzie nie zarabiasz!
W tym układzie tylko wydajesz swoje pieniądze, nawet jeśli polecasz ten sklep i jego produkty kolejnym osobom.

W Marketingu Wielopoziomowym jest inaczej: wydajesz na produkt, ale gdy go polecasz = zarabiasz.
Gdy polecasz większej grupie osób i one kupują = tworzy się sieć sprzedaży.
Im więcej czasu i zaangażowania w to wkładasz = sieć rośnie.
W tym układzie ludzie wybierają, czy chcą tylko wydać swoje pieniądze, czy chcą również zarobić.
Mają wybór.
Ja wybrałam używanie marki, która daje możliwości zarabiania.
Wam też to polecam 🙂

*WFDSA – pozarządowa organizacja reprezentująca światowy rynek Sprzedaży Bezpośredniej i Network Marketingu w ponad 170 krajach świata