Często zadawane pytania związane z zapisaniem się do Oriflame:

  • ”Jak się zapiszę, to będę musiała składać zamówienia?”-  NIE, gdy się zapisujesz, składasz zamówienia tylko wtedy, gdy zechcesz – nie ma obowiązku składania zamówień. 
  • Na jaką kwotę muszę złożyć zamówienie, by mieć zniżkę? – Zniżka 20% jest bez względu na wysokość zamówienia – i tak jeśli coś w katalogu ma cenę 59,99 to dla nas klubowiczów cena jest  49,99.
  • „Opłata wpisowa 6,90 jest to opłata, którą płaci się co miesiąc?”- NIE, jest to jednorazowa opłata wpisowa, która dołącza się do pierwszego składanego zamówienia.
  • „Czy żeby zamówić kosmetyki muszę gdzieś jeździć?”- NIE, składasz zamówienia przez aplikację w telefonie lub logując się do strefy klubowej na swoim komputerze, a paczkę przywozi Ci kurier do domu lub w inne wybrane przez Ciebie miejsce.
  • ”Jaki jest koszt przesyłki?” –  Za darmo przy zamówieniu na min. 100 Punktów (ok. 350 zł. ). Poniżej 100 Punktów można również mieć dostawę gratis, gdy zamówi się jeden z czterech produktów promocyjnych zwalniających z tej opłaty ( cena produktu 17,90 w opcji:adres domowy, co katalog firma proponuje te produkty). Kurier na adres domowy – 11,90, paczkomat – 9,90, kiosk Ruch – 7,90.
  • ”Jak się zapiszę, to zostaję konsultantką? Ale ja chcę kupować tylko na własne potrzeby” –  Każda osoba, która się zapisuje może kupować tylko na własne potrzeby. W każdej chwili może również uruchomić sprzedaż produktów czy zacząć aktywniej działać w opcji biznesowej ale tylko ona sama decyduje o tym, w jaki.