Pracując jako konsultant w Oriflame to Ty decydujesz o tym kiedy pracujesz, jak efektywnie pozyskujesz klientów i jakie sukcesy sprzedażowe odnosisz w każdym okresie katalogowym. Dzięki szerokiemu dostępowi do Internetu masz dziś jednak znacznie więcej narzędzi pracy, niż konsultanci rozpoczynający pracę kilkanaście lat temu, a ich dobre wykorzystanie może znacznie przyspieszyć rozwój Twojej kariery. Na czym warto pracować jako konsultant Oriflame, jak docierać do klientów i w jaki sposób prezentować im dostępne produkty?

 

Katalog papierowy i elektroniczny – podstawowe narzędzia pracy konsultanta

Sprzedaż w Oriflame zawsze opierała się na papierowych katalogach prezentujących najświeższe promocje i ofertę marki. Każdy okres katalogowy trwa trzy tygodnie, w trakcie których możesz składać zamówienia dla siebie i swoich klientów i zdobywać Punkty Premiowe niezbędne do osiągnięcia kolejnych poziomów procentowych.

Tradycyjny papierowy katalog to Twoje podstawowe narzędzie pracy nawet w dobie Internetu – nosząc go przy sobie zawsze masz szansę pozyskać nowych klientów, przedstawić im ofertę i zachęcić do zakupów lub po prostu podzielić się swoimi ulubionymi produktami posiłkując się ich wizualnym przedstawieniem w katalogu. Pamiętaj, że w przypadku niektórych kosmetyków w katalogu pojawiają się strony zapachowe, które są doskonałą okazją do zapoznania klientów z produktem jeszcze przed otrzymaniem go do ręki!

Poznaj aktualny katalog online

Alternatywą dla klasycznego katalogu papierowego i sposobem przedstawiania oferty klientom kontaktującym się z Tobą przez Internet jest oczywiście katalog wirtualny dostępny na stronie internetowej Oriflame lub w linku na Twojej własnej stronie internetowej. Katalog taki sprawdza się doskonale w przypadku osób bazujących swoją sprzedaż w sieci i pozyskujących w ten sposób znaczną część swoich zamówień w okresie katalogowym. Podesłanie linku do katalogu znajomym czy udostępnienie go na tablicy na Facebooku nic nie kosztuje, a może okazać się dobrą metodą na przyciągnięcie uwagi nowych zainteresowanych ofertą osób.

Indywidualny sklep na stronie Oriflame

Każdy konsultant po zapisaniu się do Klubu Oriflame otrzymuje link do indywidualnej strony w sklepie internetowym Oriflame. Rozsyłając go do potencjalnych klientów umożliwiasz im przeglądanie pełnej oferty produktów dostępnych w sklepie i zamawianie ich w wygodny i łatwy sposób, pozostając jednocześnie osobą powiązaną z dokonanymi przez klienta zakupami. Metoda ta sprawdza się szczególnie dobrze u konsultantów bazujących swoją działalność w sieci i jest szczególnie korzystna dla klientów, którzy dzięki stronie mogą zdecydować się na zakupy niezależnie od pory dnia czy tygodnia i wybrać najbardziej dogodną dla nich formę odbioru zamówienia.

Przejdź do sklepu

Jedyne, czego do pracy potrzebuje dobry konsultant Oriflame to katalog i dobra znajomość oferowanych produktów. Polecając te, z których korzystasz na co dzień nie tylko budujesz zaufanie stałych klientów, ale też zyskujesz nowych klientów zainteresowanych autentycznymi poradami i dobrymi kosmetykami.